...

Hellu dålig bloggning vet
men igår va de the voice åkte me jossan och maddi och catte och saga
sen träffa vi alla där men de va tråk i början så jag och catte tagga t grönan
sen kom vi tbx och va me alla andra sen när the voice börja
gick vi in och dansa haha sen tagga jag jossan och claudia t donken och käka
sen mådde claudia dåligt och skulle hem så vi följde me henne t tåget
men sen fick hon kramp och kunde inte gå och skit så vi ringde ambulansen
och så följde jag me henne t sjukhuset skit läskigt
men hon mår bra nu men jag missa the voice :(
fast såklart följer jag me claudia när nåt sånt händer
men nu e jag hemma själv och e sjuk så måste va hemma hela dan för jag
vart på ung hela veckan -.-
så nu ska jag kolla på alla fast and furious ;D
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0