lite igår och idag

Tjaa hann inte blogga igår för kom hem rätt sent
sen va mamma här så snacka lite me henne har inte sett henne på
en vecka juh iaf igår va jag me maki och elias vi va på bio
''vampyrer suger'' den va inte så bra faktiskt
men sen tagga vi hem så kom hem vid halv tio de e fett lässkigt
att gå igenom skärholmens centrum när de e mörkt och bara massa
läskiga gubbar där ;o
haha men idag va vi hos amanda min kusin och fira henne för hon har fyllt 15 nyss
sen efter de åkte jag hem t mitt hus då och kolla lite sen åkte
jag me mamma och storebror och käka i heron city kebab (a'
efter de åkte vi t garaget och jag hälsa på pappa för har inte snackat och inte
sett han på 1 vecka
och sen körde dom hem mej t skäran
men nu ska jag ladda över lite bilder
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0