ska bli bättre lovar

Lovar att jag ska blogga bättre iaf
idag vakna jag 10 tog pencelin och åt frukost sen kom claudia
och hennes pappa och hämta mej vid 12
och vi åkte t elgiganten för claudia skulle lämna in sin mobil
sen vänta vi på bussen inne i ikea och claudia åt och jag köpte
läsk och man får ju gratis påfyllning så stog där och tog om och om igen
haha sen åkte vi t skärholmen och tog tbanan t camilla
och va hos henne me hennes lillebror som e fett söt
sen kom hennes föräldrar då stack vi t grönan men jag stack efter
typ 30-40 min pga en sak som jag inte kmr ta upp här
och när jag kom hem så kom mamma och pappa me pizza ;D
och nu sitter jag på mitt golv och e inne på datan xd
jag har gjort ny header ;D
ni får se den snart
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0