<3

Du ska tänka på en person du tycker om
och svara sedan ärligt på frågorna nedan.


Är han svensk? Nej
Är han i din ålder? Nej
Är han äldre eller yngre? Äldre
Är han lång eller kort? Lite längre än mej
Är han omogen eller mogen? Mogen
Är han snygg, fin eller vacker? För mej är han perfekt.
Är han okysst? Nej
Är han oskuld? Nej
Är han snäll? Ja
Är han lätt att prata med om allting? Ibland, beror på
Är han lätt att skratta med? Jadå
Är han mobbad?  Nej
Är han blyg? Nej
Har han någon gång gjort dig ledsen? Några gånger..
Har han någon gång gjort dig glad? Många gånger
Har han kysst dig? Ja
Har ni haft sex? Nej
Om du är ledsen, kan du prata med honom då? Kunde
Om du är glad, delar han glädjen med dig då? va?
Brukar du skrika och ofta vara arg på honom? Nä kanske driv
Brukar du krama honom mer än 10 gånger på en kväll? Aa..
Tycker han att du är jobbig ibland? Kanske..
Tycker han att du är rolig och snäll? Han vet
Har du sovit hos honom någon gång? Somnat hos han.
Har han sovit hos dig någon gång? Nej
Har ni kollat på film ihop? Tv
Brukar du tänka på honom? all the time
Brukar du sakna honom? Varje sekund
Brukar du fälla tårar för honom? Aa..
Om du fick välja vad han skulle säga till dig, vad skulle det vara? Du är den ända jag vill ha, Du är den jag vill dela resten av mitt liv med. Du är den rätta. Jag älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0