Jullov!!

Tjuuu
avslutning idag så nu är de jullov ;D
somnade igår under filmen så somna 21.30 typ sen vakna jag slutet av filmen
stängde av tv'n och smsa lite me ***** sen somna jag vid 22 och jag somna med smink
kläderna och skulle duscha innan jag somna juh -.-
men de värsta va att jag aldrig ställde kl ;o
så vakna av att mamma kom in på morgonen så hade 15 min på mej att sminka mej
fixa håret och äta och sånt
så de vart mössa och snabb sminkad
iaf slutade 11.30 vi kollade på en skit läskig film ''mirrors''
fett äcklig asså ;o
sen efter skolan träffa jag Sonny men han va taskig så
jag tagga så nu är jag hemma har städa rummet lite och
tråkar men blir det för långt inlägg
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0