sååå.

Igår shoppa jag lite men hitta inget så köpte bara lite underkläder
sen efter de åkte jag hem så ringde en kompis så åkte direkt till han
så vad där till halv 11 sen tagga jag hem
och när jag kom hem kolla jag lite på pirates of the caribien (stavning?)
sen kolla jag några avsnitt av One tree hill sen somna jag vid 3

och vaknade vid 10 men somna om så vakna ett
och nu har jag fixat mej och ska dra till jossan och chilla där
väntar bara på bussen som kmr 15.42
vet inte när jag kmr hem men bloggar då
pusspuss'

Jossan och jag i sommras

Kommentarer
Postat av: jossan <3

Saknar sommaren 2010 med dig :'( <3333

2010-12-28 @ 23:01:36
URL: http://wilma1996.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0