sorry för dålig update

Men igår va jag bara hemma städa mitt rum skulle träffa anders men de
blev inte så. istället städa jag mitt rum och fick ut en hylla och tre flyttkartonger
och hitta mina filmer ;D
de va de som hände igår tråkigt jag vet
så idag skulle jag träffa anders men mitt alarm på luren ringde aldrig -.-
som min bror johan kom in till mej 3 och väckte mej haha
så idag har jag kollat på one tree hill hela dan
har kolla klart på min one tree hill box haha tog bara 3 dagar för mej att kolla på alla avsnitt
haha så nu kollar jag på nästa sesong på internet ;$

men nu vart de för mkt men såhär såg min dag ut och igår
pusspuss'

förra året kungsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0