Tråkigt

Det som är fet stil är det jag gjort under 2010.. varit på solsemester

druckit alkohol


blivit full

rökt vatten pipa

däckat

fått minneslucka

varit kär

älskat / älskar någon av motsatta kön

fått ett sugmärke

gjort ett sugmärke

piercat mig

haft ett förhållande i över en månad

kysst en främling

strulat med någon av samma kön

strulat med någon av motsatt kön

strulat med 3 olika personer

dumpat någon

sovit i samma säng med någon av samma kön

sovit i samma säng med någon av motsatt kön

varit på bio mer än 6 gånger

lekt med någons känslor

haft ett seriöst förhållande

gråtit dig till sömns

vaknat av att jag gråter

skrikit ord som hora/slampa till nån

slagit till någon

blivit slagen

lärt känna över 15 nya människor

åkt skidor

varit på solsemester

badat i havet

vaccinerat mig mot svininfluensan

haft snöbollskrig

tittat på en hel fotbollsmatch

inte sovit på en hel natt

varit på sjukhuset

sovit över 12 timmar

sett en film mer än 10 ggr

fått IG

skolkat

åkt buss i över 10 timmar

vart ute en hel natt


har blivit tagen av polisen

ogillat en vän

svikit en vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0