Asså jag dör :O

Fattar inte :O
asså bara en minut utan anders saknar jag han som fan en dag utan han
känns som en vecka :O
haha han bor i mitt huve fan åhh jag dör hur ska jag klara mej i rättvik
en vecka utan han :( kmr plågas


O
ch min dumma blondin åker imorn :'( kmr gråta snart fan
KMR SAKNA DEJ MEST MEST ÄLSKLING!!
du får inte åka isånnafalll packa ner mej i din resväska :(
du kmr bli grymt saknad av mej älskling :'(
claudialuluh lova att logga in på msn mkt så jag får prata me dej bebis
och claudia älskling de fanns inga andra kammar och måste ha en sån :( förlåt

Och sen har vi min älskling Malin som drar t thailand snart
och kmr va där i typ en månad :O
hur ska jag klara mej utan dej då
asså kan inte bara alla stanna kvar här me mej och inte tagga utomland

NI TRE DÖDAR MEJ LÅNGSAMT :O


Kommentarer
Postat av: Malin

Aww Hunnii!! kmr sakna dej me!! grymt mkt :( bio i veckan älskling? <3

2010-07-19 @ 11:59:18
URL: http://maalix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0