berättar lite mer om idag

Tjoo
nu ska jag berätta lite mer om idag va ju me wille åkte dit direkt jag vakna typ
och vi va hos hans pappa typ och kolla på tv de va så jävla varmt idag
sen somna vi x] och de va så jävla varmt i hans rum men iaf
sen typ 5 så vakna vi och sen kolla vi på one tree hill och lite sånt
haha juste i torsdag när jag träffa wille i stan
haha från ingenstans

(en tjock tant går förbi)
Wille: tänk om du ser ut så när du blir stor

haha jag ba wtf
men de va mkt roligare om man va där x]
men wille e skön han haha

iaf imorn blire grönan me jossi så kmr ställa kl på halv 11 typ
ska va i huddinge ett men ska nog sova nu e fett trött
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0