happy!!

Hellu
Lina har världens leende haha venne vf
tror bara för älskar mitt liv just nu har bästa vännerna och bästa pojkvännen
och har fått bättre kontakt me föräldrarna
men iaf vakna vid halv 2 anders väckte mej haha asså me sms
va aldrig me jossi för jag vakna inte t ringklockan såklart -.-
men ville ändå sova ut måste duscha och så sen t kusinerna på middag
så de e skönt att ta lite lungt och imorn ska jag t min bebis claudia som jag
inte träffa på skit länge :O
aldrig vart ifrån henne såhär länge typ saknar henne som fan
men ska sova där imorn
och hon ska göra sina phommes t mej ;D
men nu måste jag duscha och fixa mej lite
måste snacka me bror också
pusspuss'

haha omg jag och wilma för typ 2år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0