Hemma nu

Hellu nu e jag hemma
kom hem för typ två timmar
men pallade inte blogga iaf de va nice på grönan träffa min baby
haha vart fett glad när jag såg han vi va me han och hans kompisar hela dan
sen stack vi typ kvart över 9
tog färjan sen hämta jossans mamma oss vid slussen
fan va jobbigt de e att säga hejdå t anders gråter nästan
haha saknar han bara jag inte ser han
men iaf imorn ska jag t jossan och ha vattenkrig haha sen kanske bada i hennes pool
sen blire middag hos kusinerna som vart i thailand som nyss kommit hem så dom har
min födelsedags present ;D
iaf sen lördag ska jag nog sova hos claudia för hon åker på måndag t polen ju
sen på söndag träffa min älskling
de e vad som händer dom närmaste dagarna
men kmr såklart blogga varje dag ändå
men nu ska jag föra över massa bilder
pusspuss'

(bjuder på den xd )

Kommentarer
Postat av: Jossi

Fan va snygg bild på oss asså.. :p

2010-07-16 @ 01:09:13
URL: http://jjossii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0