Home

Hellu nu e jag hemma kom hem för kanske en timme sen
de va skit mysigt faktiskt lite tråk i början bara men
när tomas kom vart de kul haha men vi spela typ kort satt med marcus och jeppe?
tror han hette så ':S
iaf sen satt jag och tomas ute från typ 21.30 till 01.10 kanske och han
berätta om sitt liv och sånt
asså börja nästan gråta han har gått igenom så jävla mkt
alla mina problem känns så jävla små om man tänker på hans
han har värkligen gett mej en ny syn på livet elr hur jag ska säga
men har tagit åt mej av allt han sakt
för tro mej man vill inte hamna i hans skor
de va iskallt så han låna sin tröja t mej
haha han luktar så jävla gott ^^
men nu ska jag lyssna lite på musik och kolla bloggar sen sova i min sköna säng
som jag inte sovit i på typ 4 dagar
pusspuss'


Älskar dej kusin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0