iDag

Shuu idag vakna jag typ 9 för skulle fixa mej för robin kom idag kl 11 typ och han
bor i schweiz några va er kanske har hört talas om han
men iaf sen kom dom hem från flygplatsen då åkte jag me mamma
t hornbach (stavning?) 0ch skulle kolla på blommor typ ':S
men sen åkte vi t huddinge centrum och jag fick lite saker
sen åkte vi hem och grilla och de e ju så jobbig för jag måste snacka engelska
med robin asså de e min brors kompis men iaf så får bli van vid de men sen
senare kolla jag på när dom spela css sen kolla jag och robin på harry potter och
johan spela css sen nu e jag i mitt rum och ska snart sova e fett trött och ska t
grönan imorn me claudia
men har inte mkt mer att skriva men bloggar mer imorn ist
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0