ojj

Sorry glömde att jag har börja bloggat igen ^^
så blogga aldrig igår men igår va jag på grönana me claudia fast inte alls
länge för de va så jävla varmt så vi åkte hem vi skulle bada men claudia kunde inte
sen va jag typ hemma kolla på tv sen kom johan och robin hem vid 01 så kolla på film me dom (Rambo)
sen idag kolla jag på film me dom på morgonen (rambo 2) sen spela dom nåt bilspel så kolla
när dom spela sen gick jag t gömmarn me malin sen gjorde hon pannkakor t mej (a'
hon gick typ nyss elr för 30 min sen men iaf så nu e jag själv hemma och kollar på scrubs
menmen nu ska jag kolla vidare bloggar senare
pusspuss'

juste ska fixa ny header snart måste bara fixa bra bilder och komma på hur jag vill ha den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0