ojojoj

Vart inge inlägg imorse men hade lite brottom
men iaf va på grönan me claudia vi träffa saga och catte
vi åkte typ pop expressen 2 gånger sen va jag inte på humör
så satt me min bebis anders i typ flera timmar medans dom sprang runt
haha sen träffa vi mina lillebrosor adde och simon
aa men sen åkte vi och jag och claudia tagga t mej hämta kläder sen stack vi t henne
och sen t huddinge skulle hitta en pizzeria men alla stängde 21 så -.-
men iaf sen stack vi t ivans men dom har ändra sina öppetider -.- så vi åkte t huddinge igen och åt på
donken ;D sen fick vi vänta på bussen 30 min haha flummflumm x]
haha aa och nu sitter jag hos claudia vi kolla nyss på ''dra mej t helvetet''
så jävla läskig claudia bara skratta åt mej och vart så rädd att jag råka hälla ut godiset ;$
men claudia sänkte ljudet för hon vart rädd!!!!!
men nu ska jag smsa me min bby och lyssna på musik
pusspuss'

Kommentarer
Postat av: Jossi

Mina tre bby.. :)



<3333333

2010-07-18 @ 23:06:44
URL: http://jjossii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0