Nu åt jag upp för en stund sen men iaf ska lägga in lite bilder sen
har catte och saga fler bilder elr tror jag men resten av dagen ska jag nog
bara vara hemma och slappa kanske kolla på film me johan och robin
robin drar på måndag :(
och imorn ska jag t västerås på en bilgrej me papi och sen på söndag
ska jag träffa wille och efter jag har träffat han ska jag t catte och sova där sen måndag
grönan me dom så vafan kmr inte se han hoppas han åker måndag kväll då kanske jag hinner men
kmr fan sakna han :(
aja nu ska jag lägga in några bilder sen ska jag kolla lite typ
pusspuss'

'Vi va på Br medans vi vänta på andreas och simon haha


vill ha den haha skit söt ju ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0