hemma för ett tag sen

Tjuu
kom hem vid 3 från att åkt cross vart inte arlanda vi åkte i tullinge ist
de e så jävla skönt att åka cross
men iaf sen va jag bara hemma försöker fixa ny header men den blir inge bra
behöver bättre bilder men ska försöka fixa en dag då mitt hår
e bra och allt så ska jag ta bilder så de blir inte en ny header just nu
iaf imorn e de skola -.- suug men en dag närmare höstlovet
sen efter skolan drar jag t claudia direkt och äter polsk soppa ;D
sen chill hos henne och efter de blire träning
fotboll! så kmr nog hem 9 elr nåt
så kan försöka mobil blogga iaf men nu ska jag kolla kläder t imorn och duscha
sen packa fotbolls saker :)
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0