hemma nu ;D

Hellu
just nu e lina gladast för jag har vart me min bebis saga man blir
alltid så glad när man e me henne hah a
va i skolan försov mej inte idag ;D iaf sluta 5 i 3 då tagga jag direkt t masmo och mötte
saga där och vi tagga t henne och hade lite kuligt haha
en video bland annat haha lägger upp snart
sen åkte jag t skäran där mamma hämta mej och vi drog t donken
och käka sen hem och imorn blire fotbollsträning
elr så ska jag åka cross måste ju öva tills ggn ;D
och fredag kanske vi ska nånstans me klassen om vi inte ska de ska jag
övertala saga att vi ska tagga t brottby ;D för vi
ska ändå dit på lördag ;D
men nu ska jag kolla på paradise hotel
pusspuss'

Kommentarer
Postat av: Saga <3

Blir alltid glad när jag är med dig också!! <3

2010-10-13 @ 22:20:28
URL: http://sagabebiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0