skola + cross = min torsdag

Yeah idag va de skola slutade vid halv 3 så tagga hem direkt
ringde pappa på väg hem och han sa att vi skulle åka
cross idag för om 3 veckor e de ggn ;D
alltså världens största enduro (cross) tävling som e på gotland
men iaf sen kom jag hem duscha sen fixa lite grejer för imorn
efter skoaln taggar man t saga lämnar mina saker där
sen taggar vi t brottby och möter catte och e där
sen ska jag och catte sova hos saga sen på lördag
taggar vi t brottby igen och sover hos catte jag och saga alltså ;)
men nu ska jag snart stänga av datan
och läsa nån bok t imorn som min lärare sa att jag måste komma t sida 61 och
jag ligger på 36 -.-
aja bloggar imorn om jag hinner
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0