sorry för dålig bloggning

Tjaa
sorry för dålig bloggning men har bara inte orkat
men fixa nyss de med menyn ;D
just nu sitter jag bara i min säng ska sova efter de här
för imorn ska man upp tidigt och åka me pappa t arlanda för att åka cross
skulle igentligen gjort de idag men pappa va bakis så de vart inge

juste igår så jävla äckligt pappa hade druckit LITE för mkt och spydde ;o
och jag fick panik lovar de finns ingen som e så rädd för spya som jag så
jag börja typ gråta och fick panik och kuta in till johan
så mamma sov i min säng för hon ville inte sova me pappa
så jag sovde me johan

iaf idag har jag bara slappat hemma kolla på film städa lite i rummet
fixat på datan och sånt
men ska borsta tänderna nu
pusspuss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0