sova snart

Tjaa
sorry för dålig bloggning men va i skolan idag började kl 8 som vanligt
sen tagga jag me claudia hem vi sncka mktmkt om allt
sen tagga jag t sam sen tagga jag hem och mamma hämta mej vid bussen
och när jag kom hem skulle vi käka direkt tacos ;D
sen kolla jag på paradise hotel efter de
va jag tvungen att plugga -.- engelska
satt typ i 2 timmar man e så duktig (a' och imorn blire skola
sen efter skolan ska jag tagga och möta saga och vi ska dra t brottby t haket
sen åker vi därifrån sent och hon slaggar hos mej så
kmr nog blogga på lördag om jag inte bloggar när jag kmr hem
ska försöka ta massa bilder men kmr
säkert inte bli så
aja ska sova nu
pusspuss'

haha två bilder på martin xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0