t claudia

Skrev den här texten exakt innan vi bråka men betyder lika mkt nu


Claudia vart fan ska jag börja, gråter fan när jag tänker på hur underbar du e finns ingen som jag litar på så mkt som dej gmn du har hjälpt mej genom mkt och du har alltid funnits där när jag behöver dej du e fan den starkaste personen jag känner du har gått igenom så mkt men ändå har du alltid ett leende på läpparna de finns ingen som känner mej som du gör du ser direkt när jag e ledsen elr om de hänt nåt du ser igenom mej direkt de e fan lite läskigt nästan vi har så många minnen som e oförglömliga haha alltid lika blonda asså kmr inte på nåt som kan förklara hur underbar du e finns inga ord men vill att du ska veta att älskar dej mest klaudia skonieczna haha alla våra smeknamn claudius konizoa po bajsunge handikap tvilling lilsis bllondieh adhd hahahhaha adhd fågeln som måste ha en extra bur xd  bästa sommaren me dej haha summerjam tomte tomte haha hur blond får man va xd och han va iaf söt i mörkret ANNA BANAN k*k i cam xd och mkt mkt mer men de jag försöker säga e claudia du betyder och älskar dej mest klaudia skonieczna som fyller år 18 november kmr inte glömma nu ;D


Kommentarer
Postat av: bllondieh

Haha gumman! älskar dej hjärtat mest av allt!<3

2010-10-07 @ 21:20:48
URL: http://bllondieh.blogg.se/
Postat av: bllondieh

Haha gumman! älskar dej hjärtat mest av allt!<3

2010-10-07 @ 21:21:00
URL: http://bllondieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0