today

Hellu
idag va de skola försov mej idag igen -.-
iaf slutade 4 idag så efter skolan tagga jag t huddinge för att möta upp sonny
sen träffa jag på cricke 2 gånger xd
sen tagga jag och sonny t mej käka pannkakor me choklad
sen chilla vi kolla på tv bara och snacka sen tagga han och övningskörde typ
fett nice när han skaffar körkort då kan han köra runt mej överallt ^^
sen fter han tagga snacka jag me mamma om min frånvaro och skit och kolla
lite på matchen sverige-holland
och kolla på paradise hotel och desprete housewifes
sen nu ska jag fixa mej sen sova
men bloggar mer imorn då
ska jag träffa saga
pusspuss'

får bli en bild på sonny ;D

Kommentarer
Postat av: sofie brownie schilcher

finis blogg :) hur är läget ?

2010-10-13 @ 13:28:44
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: Katina Wiberg

Hej jag vill bara säga en sak.. Vafan tänker du med? sätt en påse över huvudet eller något när du går ut! Polisen kommer ta dig annars.. :( Du är olagligt söt!!

Älskar dig gumman!!! <3<3<3<3

Miss u .. <3

2010-10-13 @ 14:19:00
URL: http://katinawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0