Nu ska de bli bättre uppdatering

Och de lovar jag.
Nu e jag iaf hemma igen har alla mina saker här hemma
och just nu sitter jag me min bror i hans säng han sitter vid sin data och jag
i hans säng me min laptop och spelade nyss på hans iphone (y)
va i skolan idag började 8.10  och sluade 3 men vi hade inte idrott sista
lektion för de regna och vi hade ingenstans att vara så..
sen efter skolan åkte jag hem och när mamma kom hem åkte vi och handla
sen har jag inte gjort så mkt mer och just nu e de några
målare här för dom ska kolla typ och jag väntar på att dom ska dra för då ska
jag och pappa åka cross lite :P
men nu ska jag berätta om igår och dagen innan de
pusspuss'




Onsdag (igår)
Va de skola hade skolfoto blev cp på det såklart -.-
sen efter skolan åkte jag hem sen kom mamma och hämta mina
saker för hon skulle åka hem me de eftersom jag skulle hem dan efter
sen åkte jag me henne t heron och hon tagga typ t hemtex elr nåt
så jag gick t media markt och lämna in min mobil
sen körde hon hem mej och då kolla jag på film james bond haha
sen smsa jag lite sen sov jag



Tisdag (förrigår)
skola sen efter skolan åkte jag me emil t skärholmen centrum han
skulle köpa kläder t skolfoto sen träffa vi can där sen gick jag och emil
och käka kebab (a' han bjöd mej ;o
sen tagga jag hem och kolla på tv sen kom mamma och vi åkte nånstans...
sen körde hon hem mej igen och jag va fett trött så somna direkt
men de va typ de
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0