?

Hello baby's!
Igår va de faktiskt rätt nice vi käka middag och va hos en familj som jag kännt
hela livet aja iaf dom har en dotter elin 10 år tror jag sen en son carl som är 15 år
vi tre spela typ Wii hela tiden haha skit kul
men jag va inte så bra haha sen efter maten så gjorde jag och Elin efterrätt
skit god typ vitchoklad mos med massa bär sen glass
sen åkte vi hem vid typ 1 tiden och hämtade bror
när jag kom hem kolla jag på film sen sov vid 4 tiden



Och sen har vi idag då jag vakna 4 -.-
sen har jag kollat på En prinsessas dag bok 1 och 2 hahalite nörd av mej
jag vet ^^ sen för typ 30 min sen duscha jag och sen nya sängkläder och sånt
och nu ska jag kolla på film
och imorn ska jag till skärholmen med Ebru och shoppa lite
men nu ska jag tagga
pusspuss'

Jag och claudia förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0