Helgen och idag

Men i fredags så sov claudia här och vi tagga t huddinge centrum och hyrde tre filmer och köpte chips

 

och lördag så gick vi på fest i skärholmen med Kamila de va en tjej som fyllde år

och claudia sov hos mej då me så vi kom hem runt 23 typ

 

och idag så tagga claudia på morgonen och jag gick och duscha och fixa mej för jag skulle lämna filmerna

vi hyrde men så smsa jonte och fråga om jag ville hänga me t stan

jag skulle igentligen träffa anders men de blev inge så jag hängde me jonte t stan så har vart me han hela dan

kom hem 8 och kolla på Solsidan me bror och sen nu har jag bara pluggat -.-

och ska snart ta bort smink och sova

 

imorn blire skola sen träffa anders tror jag

men bloggar imorn

pusspuss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0