kan man ha tråkigare..

..Svaret är nej!
just nu sitter jag i min säng har kollat på 4 avsnitt av vänner
och orkar inte byta skiva -.-
så nu har jag kollat på gammla bilder från sommaren och lagt ut bilder från grönan
i sommras och just nu chattar jag me några på facebook
och ska snart smsa Linus och se om han vaknat
ska fixa en ny design och header så de kmr bli fintfint

Imorn ska man träffa claudia hon kmr hit vid 11 typ
så ska vi fixa oss lite sen dra till stan jag ska köpa ny piercing
men först ska vi till huddinge och kolla hur mkt ett gymmkort kostar
för vi ska börja gymma tsm
men bloggar mer imorn
pusspuss'

Kommentarer
Postat av: Claudia'

Jävla äckel!! varför just denna bilden och från just denna dagen-.-<3

2011-01-10 @ 18:45:32
URL: http://bllondieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0