seegt

Hellu
idag va jag i skärholmen shoppa lite sen mötte jag upp mamma och
vi gick lite i Ikea jag letar efter en sak till mitt rum
sen åkte vi hem käka och kollade på film ''Polarexpressen''
somna halva filmen vakna när den va slut -.-
och sov lite till sen spela jag massa på min ipod
och smsa lite folk
sen tog jag glass och tee och myste och satte på några avsnitt av vänner
och nu har jag typ slagit vad med Linus att jag ska va vaken då han vaknar till jobbet
som är 04.45 och jag har somnat 5.00 varje kväll i 4 dagar nu
så de är lätt men nu ska jag sätta på en film för datan dör 'nu
pusspuss'

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin blogg ;D ♥

2011-01-04 @ 14:13:09
URL: http://ffelluuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0