igår & idag

Sorry att jag inte blogga igår men min moster och hennes familj kom
dom skulle kakla köket och amanda min kusin dåra skulle sova här
men direkt när dom kom tagga jag och amanda t skärholmen centrum
hon skulle skriva ut bilder och så kolla vi lite
sen va vi hemma och skratta som fan vet inte vad vi gjorde men de va kul
ändå haha iaf sen
idag så åkte hon hem vid 1 och vi vaknade vid 12 när hon tagga hem
så kolla jag klart på en film jag hyrde i fredags sen duscha jag håret
och fixade mej jag skulle träffa Raul men min lur fucka ur när jag skulle
tagga t han så kunde inte ringa elr nåt så jag lämna filmerna sen tagga jag hem
och kolla på solsidan sen snacka lite mer bror
och nu har jag bara rensat bilder på datan och upgraderat min Ipod
men nu blev de mkt
pusspuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0